Mógłbyś na podstawie filmu przedstawić swoją tezę : (.
Problem w tym, że prezenter skupia się na grach AAA - i to głównie cRPGach\GTA z otwartym światem, totalnie ignorując to, że tego typu rozwiązania zostały już parę lat temu ulepszone i dobrze zastosowane w innych produkcjach. Wspomina stare przygodówki z lat '90, ale jako kontrast między "POPATRZCIE KIEDYŚ TRZEBA BYŁO WSZYSTKO KLIKAĆ JAK DEBIL I NIE BYŁO INTERNETU!" a "DZISIAJ WSZYSTKO JEST PROSTE I LUDZIE NIE MYŚLOM".
O otwartym świecie dobrze wypowiadał się twórca gry Kingdom cośtam: http://warhorsestudios.cz/index.php?page...11&lang=en .
Chciałem napisać długi elaborat, pisząc o tym jak pierdoły odciągają od gry, skupiając się na dobrych otwartych światach i pokazać kilka tytułów skupionych wokół eksploracji (min. underrail, po części Dwarf Fortress), ale stwierdziłem że rzucę linkiem, bo tam dobrze to omówiono, więc ja nie mam już o czym pisać.
Problem w tym, że prezenter skupia się na grach AAA - i to głównie cRPGach\GTA z otwartym światem, totalnie ignorując to, że tego typu rozwiązania zostały już parę lat temu ulepszone i dobrze zastosowane w innych produkcjach. Wspomina stare przygodówki z lat '90, ale jako kontrast między "POPATRZCIE KIEDYŚ TRZEBA BYŁO WSZYSTKO KLIKAĆ JAK DEBIL I NIE BYŁO INTERNETU!" a "DZISIAJ WSZYSTKO JEST PROSTE I LUDZIE NIE MYŚLOM".
O otwartym świecie dobrze wypowiadał się twórca gry Kingdom cośtam: http://warhorsestudios.cz/index.php?page...11&lang=en .
Chciałem napisać długi elaborat, pisząc o tym jak pierdoły odciągają od gry, skupiając się na dobrych otwartych światach i pokazać kilka tytułów skupionych wokół eksploracji (min. underrail, po części Dwarf Fortress), ale stwierdziłem że rzucę linkiem, bo tam dobrze to omówiono, więc ja nie mam już o czym pisać.