[PROJEKT] Powszechnie otwarty erpegowy sandboks
#9
Jedno jest pewne - zupełnie się ze sobą nie zgadzamy :D
Mimo twoich zapewnień nadal nie jestem w stanie uwierzyć, że w pozbawionym kostek i mechaniki erpegu można prowadzić przeszkadzający innym graczom powergaming. Zwyczajnie nie widzę możliwości odnalezienia luki tam, gdzie i tak nic nie ma. Ponadto tworzenie dodatkowych utrudnień, podziałów na instanty, sorcery, landy, niepotrzebne katalogowanie zestawów akcji to niepotrzebne komplikowanie rzeczy, które można zrobić intuicyjnie.
To, co proponujesz, to zupełne przeciwieństwo idei, którą poruszam w tym wątku - postapo kontrolowane przez MGa który cały czas wisi nad graczami i pilnuje ich kroczków - toż to nie dość, że wymagająca niezwykle dużego zaangażowania, to jeszcze zupełnie pozbawiona sandboksowości sesja. Aż się prosi o kwestie "Nie możesz wyjść na zewnątrz, promieniowanie cię zabije", "Nie możesz wypić wody, jest zatruta chemikaliami", "Nie możesz wyjść na miasto i zrobić dużej imprezy, ludzie nie wychodzą z domów z obawy przed gangami/mutantami/nazistami zombie".
Na taką sesję nie mam siły, więc jej nie proponuję.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: [PROJEKT] Powszechnie otwarty erpegowy sandboks - przez Cylinder - 07-11-2015, 21:19



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Silnik Mybb   MasterStyle By Wojtas (Krugerz)
Polskie tłumaczenie     Mybboard.pl