16-01-2016, 19:27
(16-01-2016, 19:11)anon napisał(a):(16-01-2016, 18:55)Piro napisał(a): Jesteś pewien, że spadnie? Na anglojęzycznej grupie „MLP: CCG Rules” ludzie piszą, że jak Mane się odwraca, to resource'e na nim zostają.To działa chyba tak samo jak z przestraszonymi przyjaciółmi, to już nie ta sama karta, zmieniła swój stan.
No właśnie ludzie twierdzą, że przy przestraszonych firend'ach resurce'e znikają, ale jak się obraca Mane'a, to nie znikają. Ale się nie podpierają żadną konkretną regułą, więc nie jestem pewien, czy mają rację.
https://www.facebook.com/groups/MyLittle...923430733/