16-01-2016, 11:32
"Skoro już przy bouncowaniu jesteśmy to za popatrz sobie na Minetke i trenera lub wykładowce. Dziękuje, za 2AT co turę blokujesz przeciwnikowi na praktycznie stałe jeden problem, a w przypadku grania na Kucałko-Ambasadorce, za 1AT.
"
Zauważ, że Minuete wysyła na początek następnej tury, czyli można nadal reagować. Masz tak wiele w pomarańczu, nawet blokady umiejętności. Poza tym, Minuete można zmęczyć pernamentnie, można wykasować jej umiejkę, można narzucić out off action, clipped wings. A pamiętaj, że Minuete wymaga inwestycji w o najmniejszym koszcie 2 co turę. Już nie mówię, że lepiej aby stała w domu(Iron Will karmi się rzeczami na problemie), i lepiej mieć jej kilka, no i nie zapominaj o koszcie samego Meticulous Plannera.
>Utterly Drained jako rzecz bez kontry
Po pierwsze nie likwiduje siły i home limitu, po drugie pomarańczowy ma removal resource'ów, po trzecie jest bezkolorowy removal(co daje razem 6 kontr na ten resource, jeśli chodzi o ilość kart).
Czy to wspominałem, że jak bym chciał położyć Utterly Drained na nieboostowanego Mane'a to nie dość, że nie zadziała, to jeszcze spadnie jak Mane się odwróci?
I z Utterly Drained można spełniać problemy.
Co do blokowania spełniania problemów.
Wiesz dokładnie, że jak karta przestaje być tą samą kartą lub ktoś jej usuwa modifier który jest bezpośredni, to wystarczy usunąć jej umiejętność, wywalić ją na chwilę z gry i ta karta nie sprawi już żadnego problemu? Możesz używać kasowania umiejętności za pomocą Maud n Pinkie Pie, a ręczę Ci, że jakbym chciał na to zużywać potem bounce, które zużywam nie mają recyklingu i są o wiele droższe niż darmowe kasowanie umiejętności.
Przy okazji, wiesz co jest najgorsze z exhaustem? Za odexhaustowanie trzeba czekać, dobrze, jeśli tylko turę, gorzej jak trzeba czekać kilka tur. Poza tym, porównaj koszty.
Jeśli ktoś ma wygrać i ktoś mu przeszkodzi czymś co jest drogie i jednorazowe, to wychodzi na korzyść tego co wygrywa. Bo on może potem spokojnie zagrywać po jednym friendzie, a ten kto chce kontrolować musi oszczędzać dużo tokenów. (farma tokenów? Nah, trzeba by było używać trzech trufli, albo dwóch trufli i tłalota aby koszty się pokryły[nie biorę pod uwagę zarabiania i zakładam optymistycznie, że przeciwnik przesuwa, a nie zagrywa i nie kasuje mi umiejętności trufli]
Exhaust też niby coś kosztuje, ale aż o dwa mniej i można swoje friendy uodpornić.
>Siano można obejść bounce'em
A teraz przelicz kto wychodzi w tym na plus.
No dobra, nie chcę robić monofioletu, ale chyba muszę, chyba tylko tym da się pokonać nową Mary Sue. Ale zobaczymy jak pogramy
"
Zauważ, że Minuete wysyła na początek następnej tury, czyli można nadal reagować. Masz tak wiele w pomarańczu, nawet blokady umiejętności. Poza tym, Minuete można zmęczyć pernamentnie, można wykasować jej umiejkę, można narzucić out off action, clipped wings. A pamiętaj, że Minuete wymaga inwestycji w o najmniejszym koszcie 2 co turę. Już nie mówię, że lepiej aby stała w domu(Iron Will karmi się rzeczami na problemie), i lepiej mieć jej kilka, no i nie zapominaj o koszcie samego Meticulous Plannera.
>Utterly Drained jako rzecz bez kontry
Po pierwsze nie likwiduje siły i home limitu, po drugie pomarańczowy ma removal resource'ów, po trzecie jest bezkolorowy removal(co daje razem 6 kontr na ten resource, jeśli chodzi o ilość kart).
Czy to wspominałem, że jak bym chciał położyć Utterly Drained na nieboostowanego Mane'a to nie dość, że nie zadziała, to jeszcze spadnie jak Mane się odwróci?
I z Utterly Drained można spełniać problemy.
Co do blokowania spełniania problemów.
Wiesz dokładnie, że jak karta przestaje być tą samą kartą lub ktoś jej usuwa modifier który jest bezpośredni, to wystarczy usunąć jej umiejętność, wywalić ją na chwilę z gry i ta karta nie sprawi już żadnego problemu? Możesz używać kasowania umiejętności za pomocą Maud n Pinkie Pie, a ręczę Ci, że jakbym chciał na to zużywać potem bounce, które zużywam nie mają recyklingu i są o wiele droższe niż darmowe kasowanie umiejętności.
Przy okazji, wiesz co jest najgorsze z exhaustem? Za odexhaustowanie trzeba czekać, dobrze, jeśli tylko turę, gorzej jak trzeba czekać kilka tur. Poza tym, porównaj koszty.
Jeśli ktoś ma wygrać i ktoś mu przeszkodzi czymś co jest drogie i jednorazowe, to wychodzi na korzyść tego co wygrywa. Bo on może potem spokojnie zagrywać po jednym friendzie, a ten kto chce kontrolować musi oszczędzać dużo tokenów. (farma tokenów? Nah, trzeba by było używać trzech trufli, albo dwóch trufli i tłalota aby koszty się pokryły[nie biorę pod uwagę zarabiania i zakładam optymistycznie, że przeciwnik przesuwa, a nie zagrywa i nie kasuje mi umiejętności trufli]
Exhaust też niby coś kosztuje, ale aż o dwa mniej i można swoje friendy uodpornić.
>Siano można obejść bounce'em
A teraz przelicz kto wychodzi w tym na plus.
No dobra, nie chcę robić monofioletu, ale chyba muszę, chyba tylko tym da się pokonać nową Mary Sue. Ale zobaczymy jak pogramy
What was her name again?
Twilight "Graphene the Griffin" Sparkle?
Twilight "Zigger Grave Digger" Sparkle?