Jak wiadomo, spadł śnieg. Pociągi w śniegu są zaś mniej więcej 20% fajniejsze.
A jako że wszyscy znają moją miętę do kolei za oceanem (a w szczególności do pewnej konkretnej srebrzystej cholery z ryflowanymi bokami), pozwolę sobie wrzucić nieco ponętnego, kolejowo-zimowego R34 stamtąd.
Ciekawostka: mimo iż zarejestrowana sytuacja wydarzyła się pod drutem, lokomotywa jest spalinowa. Te niebieskie błyski, które mogą przypominać łuki elektryczne na oblodzonej sieci trakcyjnej, to LED-owe światła ostrzegawcze.
A tu mijają się dwa pociągi elektryczne na Korytarzu Północno-Wschodnim. Kurzawa śnieżna zawsze na propsie.
Tu z kolei content zimowy nie jest aż tak ewidentny, ale rekompensuje to odpowiedni kąt kamery, nakierowanej w sam raz, aby wydobyć wszystkie ponętne detale.
A jako że wszyscy znają moją miętę do kolei za oceanem (a w szczególności do pewnej konkretnej srebrzystej cholery z ryflowanymi bokami), pozwolę sobie wrzucić nieco ponętnego, kolejowo-zimowego R34 stamtąd.
Ciekawostka: mimo iż zarejestrowana sytuacja wydarzyła się pod drutem, lokomotywa jest spalinowa. Te niebieskie błyski, które mogą przypominać łuki elektryczne na oblodzonej sieci trakcyjnej, to LED-owe światła ostrzegawcze.
A tu mijają się dwa pociągi elektryczne na Korytarzu Północno-Wschodnim. Kurzawa śnieżna zawsze na propsie.
Tu z kolei content zimowy nie jest aż tak ewidentny, ale rekompensuje to odpowiedni kąt kamery, nakierowanej w sam raz, aby wydobyć wszystkie ponętne detale.
Pam-ta-ta-tam! - Konstal 105Na o powyższej wypowiedzi.
Jestem zwolennikiem linii 326 oraz przegubów na niej!
Jestem zwolennikiem linii 326 oraz przegubów na niej!