Obrabianie dupy Pesie
#1
Jest to temat służący do obrabiania dupy Pesie.

[Obrazek: 12295412_1214169861931854_23357804840557...e=571BE4DC]
Pam-ta-ta-tam! - Konstal 105Na o powyższej wypowiedzi.

Jestem zwolennikiem linii 326 oraz przegubów na niej!
Odpowiedz
#2
Mój ulubiony cenzodart:

Odpowiedz
#3
Dwie rzeczy powinny być wolne: rynek i PESA.
Odpowiedz
#4
Inaugurując serię coverów przyśpiewek kibicowskich:
NIECHAJ KAŻDY WYZNA W KOŃCU
TYLKO NEWAG W NOWYM SĄCZU
[Obrazek: wk8p6.jpg]
Odpowiedz
#5
Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu więc zapytam tutaj: o co chodzi z tą PESĄ?
Odpowiedz
#6
Panie i Panowie, okazało się, że przecieki z forum są prawdziwe. Dart zjechał z masy dzięki usunięciu wyciszenia. Jak tuba propagand... znaczy się Pudelek Kolejowy Rynek Kolejowy to napisał (http://mobile.rynek-kolejowy.pl/60859/pi...ojazdu.htm) to już naprawdę musi być grubo:

Cytat:Poruszamy się z prędkością 120 km/h (na rozpędzenie pociągu do takiej prędkości pozwala infrastruktura na większości odcinka Warszawa - Lublin), nie wiemy jednak czy to wina infrastruktury, czy pociągu, ale drgania w pojeździe są odczuwalne jak w klasycznych wagonach starszego typu.
Z trójki pociągów: Pendolino, Flirt, Dart, ten ostatni jest niestety najsłabiej wyciszony. Trzeba jednak pamiętać, że ten pierwszy to pociąg innej klasy, przygotowania do osiągania sporo większych prędkości.
Odpowiedz
#7
Cytat: Wydaje się, że część uchylanych okien nie jest do końca szczelna (mimo ich poprawnego zaryglowania) Problem da się zauważyć zwłaszcza w 2. klasie. Z lufcików wydobywa się cichy świst a ich brzegi stają się mokre. Pamiętajmy, że na części tras pociąg pojedzie z prędkością 160 km/h, przy której takie sprawy są już niebagatelne.

derpy1
Odpowiedz
#8
(31-12-2015, 12:07)Irwin napisał(a):
Cytat: Z lufcików wydobywa się cichy świst a ich brzegi stają się mokre.

Kurde, napalony jest... jeszcze trochę i będzie z tego kolejowe R34.
Pam-ta-ta-tam! - Konstal 105Na o powyższej wypowiedzi.

Jestem zwolennikiem linii 326 oraz przegubów na niej!
Odpowiedz
#9
(30-12-2015, 13:43)Maciej-Kamil napisał(a): Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu więc zapytam tutaj: o co chodzi z tą PESĄ?

To jest Pesa Dart na miarę naszych możliwości. My tą Pesą otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz dart, przez nas zrobiony, i to nie jest nasze ostatnie słowo! I nikt nie zauważy, że temu dartowi okno odpadnie...
Odpowiedz
#10
(31-12-2015, 12:07)Irwin napisał(a):
Cytat: Wydaje się, że część uchylanych okien nie jest do końca szczelna (mimo ich poprawnego zaryglowania) Problem da się zauważyć zwłaszcza w 2. klasie. Z lufcików wydobywa się cichy świst a ich brzegi stają się mokre. Pamiętajmy, że na części tras pociąg pojedzie z prędkością 160 km/h, przy której takie sprawy są już niebagatelne.

derpy1

Polecam przejechać w takim stanie przez tunel z prędkością 160 km/h.
Odpowiedz
#11
(31-12-2015, 12:30)psoras napisał(a):
(31-12-2015, 12:07)Irwin napisał(a):
Cytat: Z lufcików wydobywa się cichy świst a ich brzegi stają się mokre.

Kurde, napalony jest... jeszcze trochę i będzie z tego kolejowe R34.

To nie dość, że z otwartym sprzęgiem jeździ to jeszcze mokry się robi! :v v:
Odpowiedz
#12
(08-01-2016, 14:57)Mela napisał(a):
(31-12-2015, 12:30)psoras napisał(a):
(31-12-2015, 12:07)Irwin napisał(a):
Cytat: Z lufcików wydobywa się cichy świst a ich brzegi stają się mokre.

Kurde, napalony jest... jeszcze trochę i będzie z tego kolejowe R34.

To nie dość, że z otwartym sprzęgiem jeździ to jeszcze mokry się robi! :v v:
W SIWZ nie było warunku przyzwoitości derpy1
PONE – DAS BESTE FORUM IM INTERNET, EINIGERMAßEN.
Odpowiedz





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

Silnik Mybb   MasterStyle By Wojtas (Krugerz)
Polskie tłumaczenie     Mybboard.pl